Veel gestelde vragen & antwoorden

Wanneer wordt mijn les van mijn tegoed afgeschreven?

- Als je hebt gekozen voor een vaste voorkeur les, heb je dat aan ons doorgegeven en hebben wij je achter de schermen aan een zgn Vaste Groep toegevoegd. Op die manier ben jij altijd gegarandeerd van een plek in de les van jouw keuze.
Aan het begin van de les registreert de trainer wie aanwezig is. Op dat moment wordt de les van het lestegoed in mindering gebracht. 

Wil je je aan- of afmelden voor een vaste groep mail dan naar invorm@zeelandnet.nl

- Als je hebt gekozen voor een flexibel lidmaatschap, is er geen vaste les voor je gereserveerd.
Je maakt dan je eigen planning. Zodra je zelf een les reserveert, wordt deze meteen van je tegoed afgehaald, ook als deze datum in de toekomst ligt. Op deze manier kun je altijd zien hoeveel lessen je nog in kunt plannen tot het einde van het tegoed op je strippenkaart

Het nadeel van flexibel plannen is dat de les vol kan zitten, je komt dan op de wachtlijst .

Hoe werkt de wachtlijst?

Wanneer een les het maximaal aantal aanmeldingen heeft, kun je je aanmelden voor de wachtlijst.
Zodra iemand zich voor deze les afmeldt, krijgen alle mensen op de wachtlijst een bericht via de App
Je kunt dan aangeven of je (alsnog) deel wilt nemen aan de les. De eerste die zich dan aanmeldt, krijgt de beschikbare plek. Heb je inmiddels andere plannen? Geen probleem, dan negeer je het bericht en hoef je niets te doen

- Wanneer je naast je vaste wekelijkse les een extra les wilt volgen en reserveert worden deze ook meteen in mindering gebracht op je lestegoed.

Samengevat
Alle lessen die jij zelf handmatig reserveert worden direct van je tegoed afgehaald. Alle lessen die automatisch voor je ingeroosterd zijn, worden verwerkt op de dag van deelname door de trainer aan het begin van de les.

TIP: Je kunt altijd in je Fitmanager account terugvinden wanneer je hebt deelgenomen aan lessen én welke lessen er voor de toekomst voor je ingepland staan. Zo heb je altijd een actueel overzicht van wat je eventueel nog (extra) in kunt plannen.

Wat gebeurd er als ik me afmeld voor een les?

Afmelden kan eenvoudig via de app.
Wanneer je je op tijd (24 uur voor aanvang van de les) afmeldt, komt jouw naam niet meer voor in het deelnemersoverzicht en wordt de les ook niet van je tegoed afgeschreven.
Wanneer je je binnen 24 uur voor aanvang van de les afmeldt of dit bent vergeten, registreert de trainer dat je niet aanwezig was en wordt de les in mindering gebracht op je lestegoed.

Wanneer koop ik een nieuwe strippenkaart of abonnement?

Zodra er nog 1 strip op je kaart staat krijg je een email van Fitmanager.

Je kunt dan een nieuwe kaart kopen in de shop en deze afrekenen via ideal.

Als je strippen of op zijn of je abonnement is verlopen  wordt er een kaart of abonnement voor je klaar gezet en ontvang je een email met een bijbehorende link voor betaling.

Zodra de betaling is verwerkt is het nieuwe abonnement of aantal strippen direct zichtbaar

Contante betaling blijft mogelijk maar heeft niet de voorkeur